canlı destek

IMS 2020 Kabul Edilen Bildiriler

 

AD SOYAD

ÖZET BAÅžLIÄžI

 

Ayçin Gelir Atabey

Yeni Bir Gazetecilik PratiÄŸi Olarak Çözüm GazeteciliÄŸi

Aysun Eyrek Keskin

Ekranlı Toplumda DijitalleÅŸen Bireysel BelleÄŸin AraçsallaÅŸtırılması

 

Bahar SoÄŸukkuyu

Sosyal Medyada Grafik Tasarım: Kafa Dergisi, Tuhaf Dergi, Kafkaokur Dergi Instagram Sayfaları

Bahar Urhan Torun

A Framework of Soft Skills Researches: A Bibliometric Analysis

 

Burak Özyal

YurttaÅŸ GazeteciliÄŸi ve Kriz Anlarında Yayıncılık: Çin’de YaÅŸayan Türkçe İçerik Üreticilerinin Koronavirüsü Salgını (2019-nCoV) Hakkında GerçekleÅŸtirdikleri Youtube Yayınları Üzerine Bir DeÄŸerlendirme

 

Ceren Bilgici OÄŸuz & AyÅŸe Duygu Atasoy AktaÅŸ

Yapay Zeka Uygulamalarının Cinsiyet Stereotipleri Bağlamında İncelenmesi

 

ÇaÄŸla Kubilay & Nalan Ova

Türkiye’de Sosyal Medya ve Gazetecilik Çalışmalarına Dair EleÅŸtirel Bir DeÄŸerlendirme

G. Songül Ercan, Baran Barış

Dijital Medya Söyleminde Toplumsal Cinsiyet İdeolojisi

Dilan Çiftçi, Pelin Agocuk

Dijital Anlatı ve QR Kod: Dijital Karanfil ÖrneÄŸi

Faruk Temel

Gelenekten Dijitale İletiÅŸimin DeÄŸiÅŸen Yüzü: Dijital Göçmenlere Göre Dijital ÇaÄŸda İletiÅŸim

Mehmet Emin Arslan

Changing Learning Methods In New Media Age; Digital Approaches In Design Education

Mehmet Fatih Çömlekçi

Uluslararası DoÄŸruluk Kontrolü Ağı ve Sosyal Medya Dezenformasyonuna Karşı Küresel Mücadele

 

Mustafa Bölükbaşı

Parties, Newspaper Advertisements and Political Messages: Political Advertising in Turkey During 1991 and 1995 General Elections

Navia İzzati

The Impact Of Video Journalısm Practice On News Production And Content Quality

Semiha Eryol

The Internet Of Things As A Communıcative Field

Serap Arslan

Medya Tip Toplumsal Uyanış

Tuna Baskoy

Government Use of Social Media and the Creation of Online Public Sphere

 

Yasemin Taşın

Veri GazeteciliÄŸi BaÄŸlamında Haberlerde Veri GörselleÅŸtirme ve İnfografik Kullanımı: Anadolu Ajansı ÖrneÄŸi

 

Yaşar Onur Tatlıcıoğlu

Medya Okuryazarlığı ve DoÄŸruluk Kontrol Merkezleri İliÅŸkisi: “Teyit.Org” Ve “DoÄŸruluk Payı” Örnekleri Üzerinden Bir DeÄŸerlendirme

Barış Yetkin

Yeni Medya Mecralarında Haber Tasarımına Yönelik KarşılaÅŸtırmalı Bir İnceleme

İbrahim Tarkan Doğan

Dijital Platformlarda Dizi Üretim ve Dağıtımın Olanak Ve Sınırlılıkları: ‘’Sıfır Bir: Bir Zamanlar Adana’

Hakan Baydur; Gülten Uçar

Representation Of Quality Of Life In The Media As A Platonic Image

Onur Aytaç; Burçak Görel

KarşılaÅŸtırmalı Bir İnceleme: Ev İçi EmeÄŸin GörünürlüÄŸü BaÄŸlamında Yeni Bir Tartışma Alanı Olarak Youtube

 

Seda KanburoÄŸlu

İnsan Sonrası Gelecek Tasvirlerinde Netflix Yapımlarının Etkisi: Love, Death & Robots Dizisi ÖrneÄŸi

ÇaÄŸrı İnceoÄŸlu; Ürün Yıldıran Önk

Gelenekselden Dijitale İzmir’de Yerel Televizyon Yayıncılığı

 

Mehmet Işık

Yeni Bir Haber Mecrası Olarak Youtube Haber Kanalları Ve Türkiye’deki Genel Görünümü

Burcu Nehir HalaçoÄŸlu

Transmedya Öykü Anlatımı Ve Makinima: Video Oyun Tiyatrosu

 

Damla Akın

Yaratıcı Endüstrilerin Yarattığı Anti- Kahramanlar ‘’Joker’’ Filmi Üzerine Bir İnceleme

Baran Barış

Dijital Anlatılarda Erkeklik Temsilleri

Seda Balkan

Yeni Medya Sanatı Ve Ekran

YiÄŸit Açık

The Role Of Digital Video Technology in Health Communication

 

Elif Åžeyda DoÄŸan

Kaos Teorisi, Gelecek Korkusu ve Uyum SaÄŸlama Kuramları BaÄŸlamında Teknoloji Çağı ve Dijital Yerliler- Dijital Göçmenler

Beste Elveren & İlknur Gürses Köse

Katılımcı Kültür Ekseninde Dijital Aktivizm ÖrneÄŸi: Kedilere BulaÅŸmayın Belgeseli

Fatih SöÄŸüt

Dizilerin Yeni Mecrası Olarak İnternet: Televizyon Dizileri İle İnternet Dizileri Arasında Karşılaştırmalı Bir Analiz

 

Murat Özdemir

Medya Okuryazarlığı BaÄŸlamında Dijital Televizyon Yayıncılığının Gençlere Etkisi: Netflix ÖrneÄŸi

Selen Çalık Bedir

Oyunvari Anlatılar: UlaşılabilirliÄŸin Popüler Film Ve Diziler Üzerinden Etkisi

Gülgün Abbasbaylı

Yeni Medya BaÄŸlamında TRT World Web Sayfası Üzerine Bir İçerik Analizi

 

Ebru S. Baranseli

Dijital ÇaÄŸda Bilginin Anlaşılır Hali; Görsel İletiÅŸim Tasarımı Enstrümanı Olan Veri GörselleÅŸtirme Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme

 

Cem Tutar

Gündelik Hayatın Yeniden Üretim Sürecinde Oyunun Toplumsal İşlevi Ve Anlamı: Reality Yarışma Programları Üzerinde Yapılan Bir AraÅŸtırma

Ebru YetiÅŸkin & Ecehan Toprak

Görsel Kimlik Tasarımında Kurgusal Senaryolar Ve Algısal Köprülerin İnÅŸası

İrfan Arık

Yeni Medya Ve Türkiye Yapımı İnternet Dizileri

 

Ayşe Aslı Sezgin

Dijital Platform Dizilerinde Geleneksel Medyaya Yönelik EleÅŸtirel Bakış: Succession Dizisi Kurgusunda Medya İmparatorluÄŸunun Karanlık Yüzü

Murat Özdemir

Yeni İletiÅŸim Teknolojilerinde Toplumsal Cinsiyet İnÅŸası: Sesli Asistan ÖrneÄŸi

Mert Akın

Popüler Kültür BaÄŸlamında Instagram FotoÄŸraflarında Kadrajların Tekrarlanması

Cem GüzeloÄŸlu; Nazlı Çelik

Poster Art In Digital Media In Term Of Reminder Culture: Yossi Lemel Sample

Ezgi Tokdil

‘Küre’selleÅŸen Dünya Ve Yeni Estetik: ÇaÄŸdaÅŸ Sanata Metaforik Yansımaları

 Eser YeÅŸim Çakır

Görüntünün Lezzeti: Sosyal Medyada GeliÅŸen Yemek FotoÄŸrafçılığı

Elif Güntürkün

Yeni Sinema Deneyimi: Anima Filmi Üzerine Bir DeÄŸerlendirme

Huri Deniz Karcı

Bibliometric Analysis Of Transmedia Research (2004-2019)

 

Berke Özbay

Storytelling Kavramı BaÄŸlamında Belgesel FotoÄŸrafın Yeni Medyada Sunumu: ÇoÅŸkun Aral ÖrneÄŸi

 

Naz Önen

Aile Arşivinden Fotoğraf Kitabına: Dijital Yerlilerle Analog Fotoğraflardan Anlatı Kurma Pratikleri

 

Ceren Bilgici OÄŸuz; Özge Özkök

Dijital Mahremiyet BaÄŸlamında Yapay Zeka Ve Yüz Tanıma Uygulamaları: Selfie Art ÖrneÄŸi

Koray Çankaya

Yeni Medya Üzerinden Gündelik Bir Pratik Olarak Bireyci İmajların YükseliÅŸi

 

Lale Kabadayı; Dilan Tüysüz

 

Dijital Platformda Oksimoron Anlatı: Ottoman Dizisinin İngilizce KonuÅŸan Osmanlıları İle ‘’Yeni Bellek’’ OluÅŸturma

 

Esra Danış ve And Algül

Dijital ÇaÄŸda Halkla İliÅŸkiler Uygulamaları: Futbol Kulüplerinin Twitter Paylaşımlarının İncelenmesi

And Algül ve YaÄŸmur BüÅŸra Cingöz

Çay Firmalarının Dijital Halkla İliÅŸkiler Uygulamaları: Instagram ÖrneÄŸi

Beril Akıncı Vural ve Sevilay Ulaş

Dijital Marka İletiÅŸiminde Etkileyiciler (Influencerlar) ve İkna: @damlaaltun ÖrneÄŸi

Fikri GöktuÄŸ Duran

Kullanımlar ve Bağımlılık Yaklaşımı DoÄŸrultusunda Instagram Kullanım Alışkanlıklarına Yönelik Bir AraÅŸtırma

Fikriye Çelik

Karakteristik Bir Post-truth Göstergesi: Sanal Kabristan

Nokta Çelik

Pazarlama İletiÅŸiminde Influencer’lar: Alkollü İçki Marka ÖrneÄŸi

Pınar Sevginer & Burçak KadıoÄŸlu Puhur

“Vegan” Bireylere Karşı Nefret Söylemi İçeren İletilerin Twitter’da İncelenmesi”

 

Zeynep Zelal Kızılkaya

Gençlerin Tiktok Kullanımı Hakkında Nitel Bir Çalışma: MuÅŸ Alparslan Üniversitesi ÖÄŸrencileri

Cevat Sercan Özer ve Nahit Erdem Köker

Fikir Önderleri ve Yeni Ürünlerin Yayılımı: Avusturya ve Türkiye Üzerine bir Araştırma

Mikail Batu ve Onur Tos

Dijital Medya ve Yaratıcılık: Facebook Spark AR Studio Uygulaması Üzerine Bir Analiz

Derya Şahin

Endüstri̇ 4.0. Uygulamaları Bağlamından Deği̇şen ve Geli̇şen Pazarlama Strateji̇leri̇ni̇ Anlamlandırmak

Gözde Yetmen

 

Lüks Markaların Moda Tasarımlarında Kullanılan Di̇ji̇tal Medyanin Görsel İleti̇şi̇m Sembolleri̇: Emoji̇ler 

 

 

Merve Çetin Dağdelen

 

Sosyal Medya’da Benli̇ği̇n Sunumuna Meadçi̇ Yaklaşım

 

 

Nilüfer Pınar Kılıç ve Ergin Şafak Dikmen

 

Halkla İlişkiler Eğitiminde Etik ve Yeni Medya: Eğitim Müfredatlarına İlişkin Bir İnceleme 

 

 

Selin Pektaş

 

Tüketi̇ci̇leri̇n Güçlendi̇ri̇lmesi̇ ve Di̇ji̇tal Toplumun Geleceği

Uğur Kocager ve Zafer Kıyan

 

Sosyal Medya Çalışmalarında Yanıltıcı Bir Unsur: Trol Hesaplar 

 

Vacit Ertan Yılmaz

 

Yeni̇ Medyanın Çevre Bi̇li̇nci̇ Oluşturmak Açısından Taşıdığı Olanak Ve Sınırlılıklar: Yerel Tohum Kampanyalarının Sosyal Medyadaki̇ Sunumu 

 

Ahmet Ender Uysal

 

Second Life Oyunu Kullanıcılarının Yaratıcı Endüstriler İçerisindeki Yeri Ve Türkiye

 

Deniz Berker ve Melis Yüceer

 

T.C Aile Ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Youtube Kanalında Yer Alan Kadına Ve Aileye Yönelik Kamu Spotlarının İçerik Analizi Yöntemi İle İncelenmesi

 

Ezgi GüneÅŸ ve Ceren Duman

 

Oyunlaştırma Stratejisinin Kullanımlar Ve Doyumlar Yaklaşımı Bağlamında Değerlendirilmesi

 

Gizem Üzgün

 

Yiyecek İçecek İşletmelerinin Sosyal Medya Pazarlama Çabalarının Kent Markalamasına Etkisi, Ayvalık ÖrneÄŸi

 

 

Gökhan Demirel

 

Yeni Medyanın Örgütsel Yalan Biçimi Olarak Post-Truth Kavramı

Işıl Tombul

Dijital Mekânsızlık İçinde Mahremiyet

 

Mihalis Kuyucu

From Gramophone to Servers The Distribution of Music in The Digital World

Ülkü İlgi Eldem Anar

Sosyal Medya Okuryazarlığı; İletiÅŸim Fakültesi ÖÄŸrencilerinin Sosyal Medya Okuryazarlık Becerileri Üzerine Bir AraÅŸtırma

Didem ÖzÅŸenler

Sosyal Medyada Dijital Aktivist Hareketler Üzerine Bir İçerik Analizi

E. Özlem Ataman & Deniz Su Pigey

Tüketici İlgisini Odaklamak: İçerik Pazarlaması ve Transmedya Hikâye Anlatıcılığı

Dilek Evirgen

Instagram’da Marka DeÄŸeri Yaratmak: Reklam FotoÄŸraflarında “Sıradanın” Popüler Görünümleri

Ferah Onat & Ife Oladejo

Wokewashing in the Digital Era: Brand Activism versus Brand Neutrality

Hediye AydoÄŸan & Mehmet Sebih Oruç

Ödüllü Reklam-Oyunların (Advergame) İkna Yapılarının İncelenmesi

Hikmet Tosyalı & Merve Öksüz

Şehir Markalaşmasında Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Bir Araştırma

Selahattin Karagöz

Değiş Tokuş Alanları Olarak Bağımsız Oyun Yerelleştirme Toplulukları Kullanımına İlişkin Bir Araştırma

Åžerafettin DedeoÄŸlu &Mehmet NuhoÄŸlu

İnfografiklerin Yeni Medya Teknolojileri Kapsamında DeÄŸiÅŸim Süreci

Ahmet Akalın & Ahmet Yücel

Türkiye’de Reklam Harcamalarının Medya Mecraları Arasındaki Paylaşımın DönüÅŸümü

Sema Bulat & Elif İnceismail

Dijital Pazarlama İletiÅŸiminde Karekodun Kullanımı: Eti Puf Reklam ÖrneÄŸi

İlknur Gürses Köse

Türk Sinemasında Abject Beden Unsurlarının Temsili: 2005-2019 Arası GiÅŸe Verilerine Göre Nitel Bir Analiz

Fatma Akar

Sosyal Medya Ve Marka İletiÅŸimi: “Türkiye’nin İlk BeÅŸ Markasının Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir AraÅŸtırma”

Ozan Güvendi

Dijital İçerik Üretimi; DönüÅŸtürülen Kültürel İçeriklerinin Reklam Ve Pazarlama Ürünü Olarak Kullanımı

Zehra Atabey

Sosyal Medya ve Görsel Tasarım:Dünyanın En DeÄŸerli Markalarının Instagram Paylaşımları Üzerine Bir İnceleme

 

 

 

 

 

 


 


Ege Üniversitesi

EGE ÜNİVERSİTESİ