IMS 2020 Kabul Edilen Bildiriler
AD SOYAD |
ÖZET BAÅžLIÄžI |
Ayçin Gelir Atabey |
Yeni Bir Gazetecilik PratiÄŸi Olarak Çözüm GazeteciliÄŸi |
Aysun Eyrek Keskin |
Ekranlı Toplumda DijitalleÅŸen Bireysel BelleÄŸin AraçsallaÅŸtırılması |
Bahar SoÄŸukkuyu |
Sosyal Medyada Grafik Tasarım: Kafa Dergisi, Tuhaf Dergi, Kafkaokur Dergi Instagram Sayfaları |
Bahar Urhan Torun |
A Framework of Soft Skills Researches: A Bibliometric Analysis |
Burak Özyal |
YurttaÅŸ GazeteciliÄŸi ve Kriz Anlarında Yayıncılık: Çin’de YaÅŸayan Türkçe İçerik Üreticilerinin Koronavirüsü Salgını (2019-nCoV) Hakkında GerçekleÅŸtirdikleri Youtube Yayınları Üzerine Bir DeÄŸerlendirme |
Ceren Bilgici OÄŸuz & AyÅŸe Duygu Atasoy AktaÅŸ |
Yapay Zeka Uygulamalarının Cinsiyet Stereotipleri Bağlamında İncelenmesi |
ÇaÄŸla Kubilay & Nalan Ova |
Türkiye’de Sosyal Medya ve Gazetecilik Çalışmalarına Dair EleÅŸtirel Bir DeÄŸerlendirme |
G. Songül Ercan, Baran Barış |
Dijital Medya Söyleminde Toplumsal Cinsiyet İdeolojisi |
Dilan Çiftçi, Pelin Agocuk |
Dijital Anlatı ve QR Kod: Dijital Karanfil ÖrneÄŸi |
Faruk Temel |
Gelenekten Dijitale İletiÅŸimin DeÄŸiÅŸen Yüzü: Dijital Göçmenlere Göre Dijital ÇaÄŸda İletiÅŸim |
Mehmet Emin Arslan |
Changing Learning Methods In New Media Age; Digital Approaches In Design Education |
Mehmet Fatih Çömlekçi |
Uluslararası DoÄŸruluk Kontrolü Ağı ve Sosyal Medya Dezenformasyonuna Karşı Küresel Mücadele |
Mustafa Bölükbaşı |
Parties, Newspaper Advertisements and Political Messages: Political Advertising in Turkey During 1991 and 1995 General Elections |
Navia İzzati |
The Impact Of Video Journalısm Practice On News Production And Content Quality |
Semiha Eryol |
The Internet Of Things As A Communıcative Field |
Serap Arslan |
Medya Tip Toplumsal Uyanış |
Tuna Baskoy |
Government Use of Social Media and the Creation of Online Public Sphere |
Yasemin Taşın |
Veri GazeteciliÄŸi BaÄŸlamında Haberlerde Veri GörselleÅŸtirme ve İnfografik Kullanımı: Anadolu Ajansı ÖrneÄŸi |
Yaşar Onur Tatlıcıoğlu |
Medya Okuryazarlığı ve DoÄŸruluk Kontrol Merkezleri İliÅŸkisi: “Teyit.Org” Ve “DoÄŸruluk Payı” Örnekleri Üzerinden Bir DeÄŸerlendirme |
Barış Yetkin |
Yeni Medya Mecralarında Haber Tasarımına Yönelik KarşılaÅŸtırmalı Bir İnceleme |
İbrahim Tarkan Doğan |
Dijital Platformlarda Dizi Üretim ve Dağıtımın Olanak Ve Sınırlılıkları: ‘’Sıfır Bir: Bir Zamanlar Adana’ |
Hakan Baydur; Gülten Uçar |
Representation Of Quality Of Life In The Media As A Platonic Image |
Onur Aytaç; Burçak Görel |
KarşılaÅŸtırmalı Bir İnceleme: Ev İçi EmeÄŸin GörünürlüÄŸü BaÄŸlamında Yeni Bir Tartışma Alanı Olarak Youtube |
Seda KanburoÄŸlu |
İnsan Sonrası Gelecek Tasvirlerinde Netflix Yapımlarının Etkisi: Love, Death & Robots Dizisi ÖrneÄŸi |
ÇaÄŸrı İnceoÄŸlu; Ürün Yıldıran Önk |
Gelenekselden Dijitale İzmir’de Yerel Televizyon Yayıncılığı |
Mehmet Işık |
Yeni Bir Haber Mecrası Olarak Youtube Haber Kanalları Ve Türkiye’deki Genel Görünümü |
Burcu Nehir HalaçoÄŸlu |
Transmedya Öykü Anlatımı Ve Makinima: Video Oyun Tiyatrosu |
Damla Akın |
Yaratıcı Endüstrilerin Yarattığı Anti- Kahramanlar ‘’Joker’’ Filmi Üzerine Bir İnceleme |
Baran Barış |
Dijital Anlatılarda Erkeklik Temsilleri |
Seda Balkan |
Yeni Medya Sanatı Ve Ekran |
YiÄŸit Açık |
The Role Of Digital Video Technology in Health Communication |
Elif Åžeyda DoÄŸan |
Kaos Teorisi, Gelecek Korkusu ve Uyum SaÄŸlama Kuramları BaÄŸlamında Teknoloji Çağı ve Dijital Yerliler- Dijital Göçmenler |
Beste Elveren & İlknur Gürses Köse |
Katılımcı Kültür Ekseninde Dijital Aktivizm ÖrneÄŸi: Kedilere BulaÅŸmayın Belgeseli |
Fatih SöÄŸüt |
Dizilerin Yeni Mecrası Olarak İnternet: Televizyon Dizileri İle İnternet Dizileri Arasında Karşılaştırmalı Bir Analiz |
Murat Özdemir |
Medya Okuryazarlığı BaÄŸlamında Dijital Televizyon Yayıncılığının Gençlere Etkisi: Netflix ÖrneÄŸi |
Selen Çalık Bedir |
Oyunvari Anlatılar: UlaşılabilirliÄŸin Popüler Film Ve Diziler Üzerinden Etkisi |
Gülgün Abbasbaylı |
Yeni Medya BaÄŸlamında TRT World Web Sayfası Üzerine Bir İçerik Analizi |
Ebru S. Baranseli |
Dijital ÇaÄŸda Bilginin Anlaşılır Hali; Görsel İletiÅŸim Tasarımı Enstrümanı Olan Veri GörselleÅŸtirme Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme |
Cem Tutar |
Gündelik Hayatın Yeniden Üretim Sürecinde Oyunun Toplumsal İşlevi Ve Anlamı: Reality Yarışma Programları Üzerinde Yapılan Bir AraÅŸtırma |
Ebru YetiÅŸkin & Ecehan Toprak |
Görsel Kimlik Tasarımında Kurgusal Senaryolar Ve Algısal Köprülerin İnÅŸası |
İrfan Arık |
Yeni Medya Ve Türkiye Yapımı İnternet Dizileri |
Ayşe Aslı Sezgin |
Dijital Platform Dizilerinde Geleneksel Medyaya Yönelik EleÅŸtirel Bakış: Succession Dizisi Kurgusunda Medya İmparatorluÄŸunun Karanlık Yüzü |
Murat Özdemir |
Yeni İletiÅŸim Teknolojilerinde Toplumsal Cinsiyet İnÅŸası: Sesli Asistan ÖrneÄŸi |
Mert Akın |
Popüler Kültür BaÄŸlamında Instagram FotoÄŸraflarında Kadrajların Tekrarlanması |
Cem GüzeloÄŸlu; Nazlı Çelik |
Poster Art In Digital Media In Term Of Reminder Culture: Yossi Lemel Sample |
Ezgi Tokdil |
‘Küre’selleÅŸen Dünya Ve Yeni Estetik: ÇaÄŸdaÅŸ Sanata Metaforik Yansımaları |
Eser YeÅŸim Çakır |
Görüntünün Lezzeti: Sosyal Medyada GeliÅŸen Yemek FotoÄŸrafçılığı |
Elif Güntürkün |
Yeni Sinema Deneyimi: Anima Filmi Üzerine Bir DeÄŸerlendirme |
Huri Deniz Karcı |
Bibliometric Analysis Of Transmedia Research (2004-2019) |
Berke Özbay |
Storytelling Kavramı BaÄŸlamında Belgesel FotoÄŸrafın Yeni Medyada Sunumu: ÇoÅŸkun Aral ÖrneÄŸi |
Naz Önen |
Aile Arşivinden Fotoğraf Kitabına: Dijital Yerlilerle Analog Fotoğraflardan Anlatı Kurma Pratikleri |
Ceren Bilgici OÄŸuz; Özge Özkök |
Dijital Mahremiyet BaÄŸlamında Yapay Zeka Ve Yüz Tanıma Uygulamaları: Selfie Art ÖrneÄŸi |
Koray Çankaya |
Yeni Medya Üzerinden Gündelik Bir Pratik Olarak Bireyci İmajların YükseliÅŸi |
Lale Kabadayı; Dilan Tüysüz
|
Dijital Platformda Oksimoron Anlatı: Ottoman Dizisinin İngilizce KonuÅŸan Osmanlıları İle ‘’Yeni Bellek’’ OluÅŸturma |
Esra Danış ve And Algül |
Dijital ÇaÄŸda Halkla İliÅŸkiler Uygulamaları: Futbol Kulüplerinin Twitter Paylaşımlarının İncelenmesi |
And Algül ve YaÄŸmur BüÅŸra Cingöz |
Çay Firmalarının Dijital Halkla İliÅŸkiler Uygulamaları: Instagram ÖrneÄŸi |
Beril Akıncı Vural ve Sevilay Ulaş |
Dijital Marka İletiÅŸiminde Etkileyiciler (Influencerlar) ve İkna: @damlaaltun ÖrneÄŸi |
Fikri GöktuÄŸ Duran |
Kullanımlar ve Bağımlılık Yaklaşımı DoÄŸrultusunda Instagram Kullanım Alışkanlıklarına Yönelik Bir AraÅŸtırma |
Fikriye Çelik |
Karakteristik Bir Post-truth Göstergesi: Sanal Kabristan |
Nokta Çelik |
Pazarlama İletiÅŸiminde Influencer’lar: Alkollü İçki Marka ÖrneÄŸi |
Pınar Sevginer & Burçak KadıoÄŸlu Puhur |
“Vegan” Bireylere Karşı Nefret Söylemi İçeren İletilerin Twitter’da İncelenmesi” |
Zeynep Zelal Kızılkaya |
Gençlerin Tiktok Kullanımı Hakkında Nitel Bir Çalışma: MuÅŸ Alparslan Üniversitesi ÖÄŸrencileri |
Cevat Sercan Özer ve Nahit Erdem Köker |
Fikir Önderleri ve Yeni Ürünlerin Yayılımı: Avusturya ve Türkiye Üzerine bir Araştırma |
Mikail Batu ve Onur Tos |
Dijital Medya ve Yaratıcılık: Facebook Spark AR Studio Uygulaması Üzerine Bir Analiz |
Derya Şahin |
Endüstri̇ 4.0. Uygulamaları Bağlamından Deği̇şen ve Geli̇şen Pazarlama Strateji̇leri̇ni̇ Anlamlandırmak |
Gözde Yetmen |
Lüks Markaların Moda Tasarımlarında Kullanılan Di̇ji̇tal Medyanin Görsel İleti̇şi̇m Sembolleri̇: Emoji̇ler
|
Merve Çetin Dağdelen
|
Sosyal Medya’da Benli̇ği̇n Sunumuna Meadçi̇ Yaklaşım
|
Nilüfer Pınar Kılıç ve Ergin Şafak Dikmen
|
Halkla İlişkiler Eğitiminde Etik ve Yeni Medya: Eğitim Müfredatlarına İlişkin Bir İnceleme
|
Selin Pektaş
|
Tüketi̇ci̇leri̇n Güçlendi̇ri̇lmesi̇ ve Di̇ji̇tal Toplumun Geleceği |
Uğur Kocager ve Zafer Kıyan
|
Sosyal Medya Çalışmalarında Yanıltıcı Bir Unsur: Trol Hesaplar |
Vacit Ertan Yılmaz
|
Yeni̇ Medyanın Çevre Bi̇li̇nci̇ Oluşturmak Açısından Taşıdığı Olanak Ve Sınırlılıklar: Yerel Tohum Kampanyalarının Sosyal Medyadaki̇ Sunumu |
Ahmet Ender Uysal
|
Second Life Oyunu Kullanıcılarının Yaratıcı Endüstriler İçerisindeki Yeri Ve Türkiye |
Deniz Berker ve Melis Yüceer
|
T.C Aile Ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Youtube Kanalında Yer Alan Kadına Ve Aileye Yönelik Kamu Spotlarının İçerik Analizi Yöntemi İle İncelenmesi |
Ezgi GüneÅŸ ve Ceren Duman
|
Oyunlaştırma Stratejisinin Kullanımlar Ve Doyumlar Yaklaşımı Bağlamında Değerlendirilmesi |
Gizem Üzgün
|
Yiyecek İçecek İşletmelerinin Sosyal Medya Pazarlama Çabalarının Kent Markalamasına Etkisi, Ayvalık ÖrneÄŸi
|
Gökhan Demirel
|
Yeni Medyanın Örgütsel Yalan Biçimi Olarak Post-Truth Kavramı |
Işıl Tombul |
Dijital Mekânsızlık İçinde Mahremiyet |
Mihalis Kuyucu |
From Gramophone to Servers The Distribution of Music in The Digital World |
Ülkü İlgi Eldem Anar |
Sosyal Medya Okuryazarlığı; İletiÅŸim Fakültesi ÖÄŸrencilerinin Sosyal Medya Okuryazarlık Becerileri Üzerine Bir AraÅŸtırma |
Didem ÖzÅŸenler |
Sosyal Medyada Dijital Aktivist Hareketler Üzerine Bir İçerik Analizi |
E. Özlem Ataman & Deniz Su Pigey |
Tüketici İlgisini Odaklamak: İçerik Pazarlaması ve Transmedya Hikâye Anlatıcılığı |
Dilek Evirgen |
Instagram’da Marka DeÄŸeri Yaratmak: Reklam FotoÄŸraflarında “Sıradanın” Popüler Görünümleri |
Ferah Onat & Ife Oladejo |
Wokewashing in the Digital Era: Brand Activism versus Brand Neutrality |
Hediye AydoÄŸan & Mehmet Sebih Oruç |
Ödüllü Reklam-Oyunların (Advergame) İkna Yapılarının İncelenmesi |
Hikmet Tosyalı & Merve Öksüz |
Şehir Markalaşmasında Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Bir Araştırma |
Selahattin Karagöz |
Değiş Tokuş Alanları Olarak Bağımsız Oyun Yerelleştirme Toplulukları Kullanımına İlişkin Bir Araştırma |
Åžerafettin DedeoÄŸlu &Mehmet NuhoÄŸlu |
İnfografiklerin Yeni Medya Teknolojileri Kapsamında DeÄŸiÅŸim Süreci |
Ahmet Akalın & Ahmet Yücel |
Türkiye’de Reklam Harcamalarının Medya Mecraları Arasındaki Paylaşımın DönüÅŸümü |
Sema Bulat & Elif İnceismail |
Dijital Pazarlama İletiÅŸiminde Karekodun Kullanımı: Eti Puf Reklam ÖrneÄŸi |
İlknur Gürses Köse |
Türk Sinemasında Abject Beden Unsurlarının Temsili: 2005-2019 Arası GiÅŸe Verilerine Göre Nitel Bir Analiz |
Fatma Akar |
Sosyal Medya Ve Marka İletiÅŸimi: “Türkiye’nin İlk BeÅŸ Markasının Sosyal Medya Hesapları Üzerine Bir AraÅŸtırma” |
Ozan Güvendi |
Dijital İçerik Üretimi; DönüÅŸtürülen Kültürel İçeriklerinin Reklam Ve Pazarlama Ürünü Olarak Kullanımı |
Zehra Atabey |
Sosyal Medya ve Görsel Tasarım:Dünyanın En DeÄŸerli Markalarının Instagram Paylaşımları Üzerine Bir İnceleme |