canlı destek

IMS 2020 HAKKINDA

 

II. GELENEKSELDEN DİJİTALE ULUSLARARASI MEDYA ARAÅžTIRMALARI SEMPOZYUMU (IMS2020)

From Traditional to Digital International Media Research Symposium (IMS2020)

 Ä°zmir / TÜRKİYE

II.Gelenekselden Dijitale Uluslararası Medya AraÅŸtırmaları Sempozyumu (2nd From Traditional to Dijital International Media Researches Symposium IMS2020), 10-11Aralık 2020 tarihlerinde video katılımlı online olarak  Ege Üniversitesi İletiÅŸim Fakültesinin ev sahipliÄŸinde düzenlenecektir. 

Kongreye Davet

II.Gelenekselden Dijitale Uluslararası Medya AraÅŸtırmaları Sempozyumu (2nd From Traditional to Dijital International Media Researches Symposium IMS2020), 10-11 Aralık tarihlerinde video katılımlı olarak  Ege Üniversitesi İletiÅŸim Fakültesi'nin ev sahipliÄŸinde düzenlenecektir. İlkini 2018 yılında gerçekleÅŸtirdiÄŸimiz sempozyumumuza gösterilen yoÄŸun ilgi, hem uluslararası hem de ülkemizde iletiÅŸim, dijitalleÅŸme ve medya alanında akademisyenlerin, uygulamacıların ve sektörde karar alıcıların bir araya gelerek sorunları ve çözümlerinin tartışılmasının devamlılık arz etmesinin ne kadar önemli olduÄŸunun altını bir kez daha çizmiÅŸtir. YaÅŸam biçimlerimizi, gündelik alışkanlıklarımızı, özel ve kamusal alanlardaki etkinliklerimizi köklü bir deÄŸiÅŸime ve dönüÅŸüme uÄŸratan medya, dijitalleÅŸmenin hızlı ivmesiyle birlikte gelecek toplumların sosyal, siyasi ve kültürel yapılarının yeniden tasarlanmasında etkinliÄŸini koruyacaktır.

KEYNOTES

Prof. Dr. Renee Hobbs - Communication Studies Director, Media Education Lab Harrington School of Communication and Media University of Rhode Island USA

Prof. Dr. Barbara Lewandowska-Tomaszczyk- English and Applied Linguistics, State University of Applied Sciences in Konin, POLAND

Assoc. Prof. Ganga Dhanesh- College of Communication, Zayed University, Dubai UAE

 

“Dijital Transformasyon, Gelecek Tasarımı ve Medya”

Bu tespitten yola çıkarak, II. IMS 2020’nin ana baÅŸlığı “Dijital Transformasyon, Gelecek Tasarımı ve Medya” olarak belirlenmiÅŸtir. Bu sempozyum, farklı ülkelerden katılan iletiÅŸim akademisyenlerinin, alan araÅŸtırmacılarının ve sektör temsilcileri ile birlikte sivil toplum kuruluÅŸlarının bir araya gelerek dijitalleÅŸen dünya ve medyaya iliÅŸkin konuları deÄŸerlendirebilecekleri akademik bir ortamın yaratılmasını amaçlamaktadır.

Sempozyum aynı zamanda, medya araÅŸtırmalarında güncel geliÅŸmeler, araÅŸtırma yöntemleri, dijital uygulamalar, araÅŸtırma modelleri, dijital medya baÄŸlamında öÄŸrenme olanaklarının da tartışılmasını öngörmektedir. Bildiriler İngilizce ya da Türkçe dillerinde sunulabilecektir.

Sizleri medya araÅŸtırmaları alanındaki uzmanlığınız, deneyimleriniz ve araÅŸtırma sonuçlarınızı paylaÅŸmak için sempozyumumuza davet ediyoruz. Akademik bilgi alışveriÅŸinin gerçekleÅŸtiÄŸi ve dostlukların pekiÅŸtirildiÄŸi oturum ve sohbetlerle verimli bir sempozyum olacağına yürekten inanıyoruz.

Katılımlarınız ve destekleriniz bizlere güç verecektir. DeÄŸerli çalışmalarınızla  sempozyumumuzda bir araya gelmekten büyük mutluluk ve onu duyarız.

Not: Sempozyum  Doçentlik kriterlerine uygundur.

 

Sempozyum Konu Başlıkları

  • Medyada Dijital Transformasyon ve Gelecek Tasarımı
  • Dijital Medya ve Marka İletiÅŸimi
  • Dijital Medya ve Yaratıcılık
  • Dijital Medya Okuryazarlığı
  • Yeni Medya ve Öteki
  • Yeni Medya ve Etik
  • Dijital Kitlesel Yayıncılık
  • AÄŸ Toplumu ve Endüstri 4.0
  • Dijital Anlatılar: Transmedya ve Metinlerarasılık
  • Yeni Nesil Gazetecilik,
  • Dijital İçerik Üretimi/ Üreticileri
  • Yeni Medya ve Yasal Düzenlemeler

 

 

 


Ege Üniversitesi

EGE ÜNİVERSİTESİ