Çerez Örnek

ACCEPTED PAPERS

 

PARTICIPANT

TITLE

E. AHSEN DEMİRCİOĞLU

YENİ MEDYA KÜLTÜRÜNDE GAZETE İŞLETMELERİNİN DEĞİŞEN GELİR MODELLERİ

ALİ ASKER BAL

MEDYADA SANATI PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE BİR MÜZAYEDE DENEYİMİ

ALİ OKAN FERİK

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE MEDYADA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK: TEKNOLOJİ YÖNETİMİ PERSPEKTİFİNDEN BİR ARAŞTIRMA

ARZU YAVUZ

AMERİKAN RÜYASI TRAJEDİSİNİN DARREN ARONOFSKY FİLMLERİNDE TEMSİLİ: Pİ (1998), BİR RÜYA İÇİN AĞIT (2000), SİYAH KUĞU (2010) FİLMLERİ

ARZU YAVUZ, DAN-ION NANOVEANU

KOMÜNİST DÖNEM ROMANYA KÜLTÜRÜ VE MEDYASINDA KİTLELERİN, BİR MEDYA ARACI OLAN SESLE MANİPÜLASYONU

ARZU YAVUZ, SAMANTHA ISABELLE STEINHAUER

ALMAN MEDYASINDA TÜRK STEREOTİPLERİ: DEUTSCHTÜRKEN / ALMANCI KİMLİĞİ SORUNSALI ÜZERİNE BİR ANALİZ

ASLI ŞAHİNKAYA ERMİŞ

BEDEN OLUMLAMA HAREKETİNİN TELEVİZYONDAKİ MODA PROGRAMLARINDAKİ DÖNÜŞÜMÜ: DOYA DOYA MODA PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ

AYSEL TAPAN

REKLAMLARDA MEMLEKET SEVGİSİ VE VATANSEVERLİK

BAHAR SOĞUKKUYU

BELGESEL FİLM POSTERLERİNDE KOLEKTİF BİLİNCİN TEMSİLİ: "WOMAN" FİLMİ POSTERİ ÖRNEĞİ

MEHMET SEZAİ TÜRK, BANU ERDOĞAN ÇAKAR

KARİKATÜRLER ÜZERİNDEN BİR GÜNDEM OKUMASI; NİSAN DEVRİMİ’NDEN GERİYE KALANLAR

BARAN BARIŞ

KADIN ÖZGÜRLEŞMESİNİN MEDYADA TEMSİLİ: ALEVLERİN ARDINDAN VE ALEV ALEV DİZİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI İNCELEMESİ

BEGÜM MUTLU

THEODOR W. ADORNO PERSPEKTİFİNDEN TELEVİZYON DİZİLERİNDE MÜZİK KULLANIMI: ÇUKUR DİZİSİ ÖRNEĞİ

BİLAL SÜSLÜ

İLİŞTİRİLMİŞ GAZETECİLİK PRATİĞİNE ‘TRAGEDYA’ PERSPEKTİFİNDEN BAKMAK

BURÇE AKCAN, MUSTAFA MERDİN

KENDİ BAŞINA BİR EVREN, OYUN İÇİ REKLAM ÜRETİMİNDE CYBERPUNK ETKİSİ: CYBERPUNK 2077 OYUN İÇİ REKLAM ANALİZİ

BURCU TAŞKIN

GÖSTERGELERARASI ÇEVİRİ OLARAK UYARLAMA: THE SANDMAN ÖRNEĞİ

BURÇE AKCAN

TEDBİR VE NORMALLEŞME DÖNEMLERİNDE KITLIK STRATEJİSİ: E-TURİZM ACENTELERİNDEKİ GERÇEK ZAMANLI İSTATİSTİKLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI

CAN ÇOBANOĞLU

PANDEMİ SÜRECİNDE YENİ MEDYA ARAÇLARINDAN DİJİTAL OYUN PLATFORMLARININ OYUN İÇİ GÜNCELLEME VE ETKİNLİKLERİN KÜRESEL OLARAK DUYURULMASINDAKİ ÖNEMİ: GRAND THEFT AUTO ONLINE ÖRNEĞİ

CEREN BİLGİCİ

YAPAY ZEKÂ VE ALGORİTMİK KÜLTÜR BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA DENEYİMİNİN GELECEĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

ÇAĞLA YILMAZ

KÜLTÜR DÜNYASI DERGİSİ VE YENİ CUMHURİYETİN KÜLTÜR SANAT ALGISI

DUYGU KALAOĞLU

SİBER KÜLTÜRDE SOSYAL İLİŞKİLER ÇERÇEVESİNDE KADIN-ERKEK İLİŞKİLERİ ÜZERİNE LİVU UYGULAMASINDA BİR ARAŞTIRMA

MEHMET ENES SAĞAR, SÜLEYMAN SAĞAR

BİR GRUP ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİNİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI DURUMLARININ İNCELENMESİ

ÖZGÜR YILMAZKOL

ENGELLİ KARAKTERLERİN TEMSİLİNDE FİLMLERİN ENFORMATİK ROLÜ: CODA FİLMİ ÖRNEĞİ

EBRAR VARLI DOĞAN

NOSTALJİ UNSURUNUN KAMU SPOTUNDA KULLANIMI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR İNCELEME: KOCAELİ BELEDİYESİ COVİD-19 KAMU SPOTLARI ÖRNEĞİ

FIRAT ATA

LİBERAL VE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR ÇERÇEVESİNDE YENİ MEDYAYA YÖNELİK KURAMSAL DEĞERLENDİRMELER

HÜLYA ARSLANER HAMARAT, İLKNUR GÜRSES KÖSE

TÜRK TELEVİZYON KANALLARINDA YAŞLILIK VE YAŞ AYRIMCILIĞI TEMSİLLERİNE YÖNELİK NİTEL BİR ANALİZ

İPEK KAYA

REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR

İSMAİL ERGÜN, SEZER AKSOY

PARİS İKLİM ANLAŞMASINA İLİŞKİN İNTERNETE YANSIYAN ULUSAL HABERLERİN İÇERİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

KIYMET KAYA

İRAN SİNEMA FİLMİ AFİŞLERİNDE KADIN TEMSİLLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET BAĞLAMINDA GÖSTERGE BİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ

LALE BARÇIN AKA

SOSYAL MEDYA VE YALNIZLIK ÜZERİNE BİR ALANYAZIN İNCELEMESİ

MEHMET ANIL ÜNAL, HÜLYA TEKBIYIK

SOSYAL MEDYADA VEGAN KİMLİK İNŞASI: INSTAGRAM ÖRNEĞİ

MEHMET CAN TOKMAK

MEDYADA TEKELLEŞME: “SUCCESSION” DİZİSİ İNCELEMESİ

MELİKE ZEYNEP KORKMAZ

ZİHİNSEL SAĞLIK UYGULAMALARININ İKNA TEKNOLOJİLERİ BAĞLAMINDA BİR DEĞERLENDİRMESİ: MEDİTOPİA ÖRNEĞİ

MENDERES AKDAĞ, SERHAT YETİMOVA

YAZILI KÜLTÜRDEN GÖRSEL KÜLTÜRE GEÇİŞ SÜRECİNDE REŞAT NURİ GÜNTEKİN ROMANLARININ SİNEMATİK AÇIDAN ANALİZİ

MERT ÇAĞIL TÜRKAY

POSTMODERN FOTOĞRAFTA BEDEN, CİNSİYET VE MEDYA İLİŞKİSİ

MERVE ÇELİK VAROL

ÇAĞDAŞ BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ OLARAK EVCİL HAYVAN EKONOMİSİ

MİNE YENİÇERİ ALEMDAR, NAHİT ERDEM KÖKER, MİRAY BEŞBUDAK

DİJİTAL BÖLÜNME KURAMI DOĞRULTUSUNDA ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL EŞİTSİZLİK ALANLARININ VE DENEYİMLERİNİN BELİRLENMESİ: EGE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

MUSTAFA GÖKMEN

KÜLTÜREL BELLEĞİN KORUNMASINDA DERGİ YAYINCILIĞININ YERİ VE ÖNEMİ, NECİP FAZIL’IN AĞAÇ DERGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

NESRİN KULA, ÜMİT DEMİR

SİNEMADA ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARIN TEMSİLİ

NİLÜFER PEMBECİOĞLU

PANDECT LAW IN MEDIA CULTURE: SNOWPIERCER

ONUR KARAHAN

UYARLAMA DİZİLERE YEREL DOKUNUŞ: KÜYERELLEŞME BAĞLAMINDA HOUSE MD (2004) VE HEKİMOĞLU (2019) DİZİLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÇOKLU SÖYLEM ANALİZİ

ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN

DİJİTAL REKLAM PRATİKLERİNDE SESLİ KÜLTÜRÜN YERİ: PODCAST REKLAMCILIĞI ÜZERİNE BİR İNCELEME

SÜLEYMAN KARAÇOR, BEKİR BULUT

DİJİTALLEŞME İLE BİRLİKTE HAYATIMIZA GİREN KAVRAMLAR: NOMOFOBİ, NETLESSFOBİ, FOMO VE JOMO

SEDEF KENDİR KURTTEKİN

ALIMLAMA ESTETİĞİ VE BİLDİRİŞİM MODELİ BAĞLAMLARINDA MEDYA VE DİL İLİŞKİSİ

SENEM AKKAYA GÜNGÖR, SEVİL BAL

MÜKEMMELLİK TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE SOSYAL SORUMLULUK LİSANS DERS DENEYİMİNİN MESLEKİ UYGULAMALARA YANSIMALARI

SERDAR KARAKAYA

YENİ MEDYA ÖRNEĞİ OLARAK TÜRKİYE’DE DİJİTAL PLATFORMLAR VE İZLEYİCİNİN FİLM İZLEME TERCİHLERİ

SERHAT YETİMOVA, MENDERES AKDAĞ

KHAN ACADEMY TÜRKÇE’DE YER ALAN DÜNYA TARİHİ ALANINDAKİ MULTİMEDYA İÇERİKLERE İLİŞKİN BİR İÇERİK ANALİZİ

SERRA ORKAN

KÜLTÜR VE TOPLUMU SİNEMA İLE OKUMAK: “THE HEDGEHOG” FİLMİ ÖRNEĞİ

ŞENAY TÜFEKCİ

MÜZE VE DİJİTAL MEDYA İLİŞKİSİNDE GÖRSEL TASARIMIN TAMAMLAYICI ROLÜ

TOLGA GÜROCAK

QUEER MÜCADELE ALANI OLARAK VİDEO AKTİVİZM

TOPÇUGÜL NARMAMATOVA

POPÜLER KÜLTÜRÜN ANLATTIKLARI: K-POP’UN KIRGIZİSTAN'DA YANSIMALARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

KAMAL SALİMOV

DİJİTAL DİPLOMASİ FAALİYETİ OLARAK AZERBAYCAN BÜYÜKELÇİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI: II. KARABAĞ SAVAŞI ÖRNEĞİ

BİLGEHAN ALTUNTAŞ

İZMİR ALT KÜLTÜR GRUPLARI ÜZERİNE ETNOGRAFİK BİR ARAŞTIRMA: RAP MÜZİK ALT KÜLTÜRÜ ÜZERİNE BİR ANALİZ

EVREN DOĞAN

TORBEN, ALEX’E KARŞI: HABERCİLİKTE ETİK İLKELER VE MAGAZİNLEŞME

ADNAN ÖZKAN

GRAFİK TASARIM BAĞLAMINDA YENİ MEDYA TEKNOLOJİLERİ İLE KÜLTÜR AKTARIMI

KATILIMCI

BAŞLIK

E. AHSEN DEMİRCİOĞLU

YENİ MEDYA KÜLTÜRÜNDE GAZETE İŞLETMELERİNİN DEĞİŞEN GELİR MODELLERİ

ALİ ASKER BAL

MEDYADA SANATI PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE BİR MÜZAYEDE DENEYİMİ

ALİ OKAN FERİK

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE MEDYADA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK: TEKNOLOJİ YÖNETİMİ PERSPEKTİFİNDEN BİR ARAŞTIRMA

ARZU YAVUZ

AMERİKAN RÜYASI TRAJEDİSİNİN DARREN ARONOFSKY FİLMLERİNDE TEMSİLİ: Pİ (1998), BİR RÜYA İÇİN AĞIT (2000), SİYAH KUĞU (2010) FİLMLERİ

ARZU YAVUZ, DAN-ION NANOVEANU

KOMÜNİST DÖNEM ROMANYA KÜLTÜRÜ VE MEDYASINDA KİTLELERİN, BİR MEDYA ARACI OLAN SESLE MANİPÜLASYONU

ARZU YAVUZ, SAMANTHA ISABELLE STEINHAUER

ALMAN MEDYASINDA TÜRK STEREOTİPLERİ: DEUTSCHTÜRKEN / ALMANCI KİMLİĞİ SORUNSALI ÜZERİNE BİR ANALİZ

ASLI ŞAHİNKAYA ERMİŞ

BEDEN OLUMLAMA HAREKETİNİN TELEVİZYONDAKİ MODA PROGRAMLARINDAKİ DÖNÜŞÜMÜ: DOYA DOYA MODA PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ

AYSEL TAPAN

REKLAMLARDA MEMLEKET SEVGİSİ VE VATANSEVERLİK

BAHAR SOĞUKKUYU

BELGESEL FİLM POSTERLERİNDE KOLEKTİF BİLİNCİN TEMSİLİ: "WOMAN" FİLMİ POSTERİ ÖRNEĞİ

MEHMET SEZAİ TÜRK, BANU ERDOĞAN ÇAKAR

KARİKATÜRLER ÜZERİNDEN BİR GÜNDEM OKUMASI; NİSAN DEVRİMİ’NDEN GERİYE KALANLAR

BARAN BARIŞ

KADIN ÖZGÜRLEŞMESİNİN MEDYADA TEMSİLİ: ALEVLERİN ARDINDAN VE ALEV ALEV DİZİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI İNCELEMESİ

BEGÜM MUTLU

THEODOR W. ADORNO PERSPEKTİFİNDEN TELEVİZYON DİZİLERİNDE MÜZİK KULLANIMI: ÇUKUR DİZİSİ ÖRNEĞİ

BİLAL SÜSLÜ

İLİŞTİRİLMİŞ GAZETECİLİK PRATİĞİNE ‘TRAGEDYA’ PERSPEKTİFİNDEN BAKMAK

BURÇE AKCAN, MUSTAFA MERDİN

KENDİ BAŞINA BİR EVREN, OYUN İÇİ REKLAM ÜRETİMİNDE CYBERPUNK ETKİSİ: CYBERPUNK 2077 OYUN İÇİ REKLAM ANALİZİ

BURCU TAŞKIN

GÖSTERGELERARASI ÇEVİRİ OLARAK UYARLAMA: THE SANDMAN ÖRNEĞİ

BURÇE AKCAN

TEDBİR VE NORMALLEŞME DÖNEMLERİNDE KITLIK STRATEJİSİ: E-TURİZM ACENTELERİNDEKİ GERÇEK ZAMANLI İSTATİSTİKLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI

CAN ÇOBANOĞLU

PANDEMİ SÜRECİNDE YENİ MEDYA ARAÇLARINDAN DİJİTAL OYUN PLATFORMLARININ OYUN İÇİ GÜNCELLEME VE ETKİNLİKLERİN KÜRESEL OLARAK DUYURULMASINDAKİ ÖNEMİ: GRAND THEFT AUTO ONLINE ÖRNEĞİ

CEREN BİLGİCİ

YAPAY ZEKÂ VE ALGORİTMİK KÜLTÜR BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA DENEYİMİNİN GELECEĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

ÇAĞLA YILMAZ

KÜLTÜR DÜNYASI DERGİSİ VE YENİ CUMHURİYETİN KÜLTÜR SANAT ALGISI

DUYGU KALAOĞLU

SİBER KÜLTÜRDE SOSYAL İLİŞKİLER ÇERÇEVESİNDE KADIN-ERKEK İLİŞKİLERİ ÜZERİNE LİVU UYGULAMASINDA BİR ARAŞTIRMA

MEHMET ENES SAĞAR, SÜLEYMAN SAĞAR

BİR GRUP ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİNİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI DURUMLARININ İNCELENMESİ

ÖZGÜR YILMAZKOL

ENGELLİ KARAKTERLERİN TEMSİLİNDE FİLMLERİN ENFORMATİK ROLÜ: CODA FİLMİ ÖRNEĞİ

EBRAR VARLI DOĞAN

NOSTALJİ UNSURUNUN KAMU SPOTUNDA KULLANIMI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR İNCELEME: KOCAELİ BELEDİYESİ COVİD-19 KAMU SPOTLARI ÖRNEĞİ

FIRAT ATA

LİBERAL VE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR ÇERÇEVESİNDE YENİ MEDYAYA YÖNELİK KURAMSAL DEĞERLENDİRMELER

HÜLYA ARSLANER HAMARAT, İLKNUR GÜRSES KÖSE

TÜRK TELEVİZYON KANALLARINDA YAŞLILIK VE YAŞ AYRIMCILIĞI TEMSİLLERİNE YÖNELİK NİTEL BİR ANALİZ

İPEK KAYA

REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR

İSMAİL ERGÜN, SEZER AKSOY

PARİS İKLİM ANLAŞMASINA İLİŞKİN İNTERNETE YANSIYAN ULUSAL HABERLERİN İÇERİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

KIYMET KAYA

İRAN SİNEMA FİLMİ AFİŞLERİNDE KADIN TEMSİLLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET BAĞLAMINDA GÖSTERGE BİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ

LALE BARÇIN AKA

SOSYAL MEDYA VE YALNIZLIK ÜZERİNE BİR ALANYAZIN İNCELEMESİ

MEHMET ANIL ÜNAL, HÜLYA TEKBIYIK

SOSYAL MEDYADA VEGAN KİMLİK İNŞASI: INSTAGRAM ÖRNEĞİ

MEHMET CAN TOKMAK

MEDYADA TEKELLEŞME: “SUCCESSION” DİZİSİ İNCELEMESİ

MELİKE ZEYNEP KORKMAZ

ZİHİNSEL SAĞLIK UYGULAMALARININ İKNA TEKNOLOJİLERİ BAĞLAMINDA BİR DEĞERLENDİRMESİ: MEDİTOPİA ÖRNEĞİ

MENDERES AKDAĞ, SERHAT YETİMOVA

YAZILI KÜLTÜRDEN GÖRSEL KÜLTÜRE GEÇİŞ SÜRECİNDE REŞAT NURİ GÜNTEKİN ROMANLARININ SİNEMATİK AÇIDAN ANALİZİ

MERT ÇAĞIL TÜRKAY

POSTMODERN FOTOĞRAFTA BEDEN, CİNSİYET VE MEDYA İLİŞKİSİ

MERVE ÇELİK VAROL

ÇAĞDAŞ BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ OLARAK EVCİL HAYVAN EKONOMİSİ

MİNE YENİÇERİ ALEMDAR, NAHİT ERDEM KÖKER, MİRAY BEŞBUDAK

DİJİTAL BÖLÜNME KURAMI DOĞRULTUSUNDA ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL EŞİTSİZLİK ALANLARININ VE DENEYİMLERİNİN BELİRLENMESİ: EGE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

MUSTAFA GÖKMEN

KÜLTÜREL BELLEĞİN KORUNMASINDA DERGİ YAYINCILIĞININ YERİ VE ÖNEMİ, NECİP FAZIL’IN AĞAÇ DERGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

NESRİN KULA, ÜMİT DEMİR

SİNEMADA ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARIN TEMSİLİ

NİLÜFER PEMBECİOĞLU

PANDECT LAW IN MEDIA CULTURE: SNOWPIERCER

ONUR KARAHAN

UYARLAMA DİZİLERE YEREL DOKUNUŞ: KÜYERELLEŞME BAĞLAMINDA HOUSE MD (2004) VE HEKİMOĞLU (2019) DİZİLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÇOKLU SÖYLEM ANALİZİ

ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN

DİJİTAL REKLAM PRATİKLERİNDE SESLİ KÜLTÜRÜN YERİ: PODCAST REKLAMCILIĞI ÜZERİNE BİR İNCELEME

SÜLEYMAN KARAÇOR, BEKİR BULUT

DİJİTALLEŞME İLE BİRLİKTE HAYATIMIZA GİREN KAVRAMLAR: NOMOFOBİ, NETLESSFOBİ, FOMO VE JOMO

SEDEF KENDİR KURTTEKİN

ALIMLAMA ESTETİĞİ VE BİLDİRİŞİM MODELİ BAĞLAMLARINDA MEDYA VE DİL İLİŞKİSİ

SENEM AKKAYA GÜNGÖR, SEVİL BAL

MÜKEMMELLİK TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE SOSYAL SORUMLULUK LİSANS DERS DENEYİMİNİN MESLEKİ UYGULAMALARA YANSIMALARI

SERDAR KARAKAYA

YENİ MEDYA ÖRNEĞİ OLARAK TÜRKİYE’DE DİJİTAL PLATFORMLAR VE İZLEYİCİNİN FİLM İZLEME TERCİHLERİ

SERHAT YETİMOVA, MENDERES AKDAĞ

KHAN ACADEMY TÜRKÇE’DE YER ALAN DÜNYA TARİHİ ALANINDAKİ MULTİMEDYA İÇERİKLERE İLİŞKİN BİR İÇERİK ANALİZİ

SERRA ORKAN

KÜLTÜR VE TOPLUMU SİNEMA İLE OKUMAK: “THE HEDGEHOG” FİLMİ ÖRNEĞİ

ŞENAY TÜFEKCİ

MÜZE VE DİJİTAL MEDYA İLİŞKİSİNDE GÖRSEL TASARIMIN TAMAMLAYICI ROLÜ

TOLGA GÜROCAK

QUEER MÜCADELE ALANI OLARAK VİDEO AKTİVİZM

TOPÇUGÜL NARMAMATOVA

POPÜLER KÜLTÜRÜN ANLATTIKLARI: K-POP’UN KIRGIZİSTAN'DA YANSIMALARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

KAMAL SALİMOV

DİJİTAL DİPLOMASİ FAALİYETİ OLARAK AZERBAYCAN BÜYÜKELÇİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI: II. KARABAĞ SAVAŞI ÖRNEĞİ

BİLGEHAN ALTUNTAŞ

İZMİR ALT KÜLTÜR GRUPLARI ÜZERİNE ETNOGRAFİK BİR ARAŞTIRMA: RAP MÜZİK ALT KÜLTÜRÜ ÜZERİNE BİR ANALİZ

EVREN DOĞAN

TORBEN, ALEX’E KARŞI: HABERCİLİKTE ETİK İLKELER VE MAGAZİNLEŞME

ADNAN ÖZKAN

GRAFİK TASARIM BAĞLAMINDA YENİ MEDYA TEKNOLOJİLERİ İLE KÜLTÜR AKTARIMI

 

 

 


Ege Üniversitesi

EGE UNIVERSITY