ACCEPTED PAPERS
PARTICIPANT |
TITLE |
E. AHSEN DEMİRCİOĞLU |
YENİ MEDYA KÜLTÜRÜNDE GAZETE İŞLETMELERİNİN DEĞİŞEN GELİR MODELLERİ |
ALİ ASKER BAL |
MEDYADA SANATI PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE BİR MÜZAYEDE DENEYİMİ |
ALİ OKAN FERİK |
DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE MEDYADA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK: TEKNOLOJİ YÖNETİMİ PERSPEKTİFİNDEN BİR ARAŞTIRMA |
ARZU YAVUZ |
AMERİKAN RÜYASI TRAJEDİSİNİN DARREN ARONOFSKY FİLMLERİNDE TEMSİLİ: Pİ (1998), BİR RÜYA İÇİN AĞIT (2000), SİYAH KUĞU (2010) FİLMLERİ |
ARZU YAVUZ, DAN-ION NANOVEANU |
KOMÜNİST DÖNEM ROMANYA KÜLTÜRÜ VE MEDYASINDA KİTLELERİN, BİR MEDYA ARACI OLAN SESLE MANİPÜLASYONU |
ARZU YAVUZ, SAMANTHA ISABELLE STEINHAUER |
ALMAN MEDYASINDA TÜRK STEREOTİPLERİ: DEUTSCHTÜRKEN / ALMANCI KİMLİĞİ SORUNSALI ÜZERİNE BİR ANALİZ |
ASLI ŞAHİNKAYA ERMİŞ |
BEDEN OLUMLAMA HAREKETİNİN TELEVİZYONDAKİ MODA PROGRAMLARINDAKİ DÖNÜŞÜMÜ: DOYA DOYA MODA PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ |
AYSEL TAPAN |
REKLAMLARDA MEMLEKET SEVGİSİ VE VATANSEVERLİK |
BAHAR SOĞUKKUYU |
BELGESEL FİLM POSTERLERİNDE KOLEKTİF BİLİNCİN TEMSİLİ: "WOMAN" FİLMİ POSTERİ ÖRNEĞİ |
MEHMET SEZAİ TÜRK, BANU ERDOĞAN ÇAKAR |
KARİKATÜRLER ÜZERİNDEN BİR GÜNDEM OKUMASI; NİSAN DEVRİMİ’NDEN GERİYE KALANLAR |
BARAN BARIŞ |
KADIN ÖZGÜRLEŞMESİNİN MEDYADA TEMSİLİ: ALEVLERİN ARDINDAN VE ALEV ALEV DİZİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI İNCELEMESİ |
BEGÜM MUTLU |
THEODOR W. ADORNO PERSPEKTİFİNDEN TELEVİZYON DİZİLERİNDE MÜZİK KULLANIMI: ÇUKUR DİZİSİ ÖRNEĞİ |
BİLAL SÜSLÜ |
İLİŞTİRİLMİŞ GAZETECİLİK PRATİĞİNE ‘TRAGEDYA’ PERSPEKTİFİNDEN BAKMAK |
BURÇE AKCAN, MUSTAFA MERDİN |
KENDİ BAŞINA BİR EVREN, OYUN İÇİ REKLAM ÜRETİMİNDE CYBERPUNK ETKİSİ: CYBERPUNK 2077 OYUN İÇİ REKLAM ANALİZİ |
BURCU TAŞKIN |
GÖSTERGELERARASI ÇEVİRİ OLARAK UYARLAMA: THE SANDMAN ÖRNEĞİ |
BURÇE AKCAN |
TEDBİR VE NORMALLEŞME DÖNEMLERİNDE KITLIK STRATEJİSİ: E-TURİZM ACENTELERİNDEKİ GERÇEK ZAMANLI İSTATİSTİKLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI |
CAN ÇOBANOĞLU |
PANDEMİ SÜRECİNDE YENİ MEDYA ARAÇLARINDAN DİJİTAL OYUN PLATFORMLARININ OYUN İÇİ GÜNCELLEME VE ETKİNLİKLERİN KÜRESEL OLARAK DUYURULMASINDAKİ ÖNEMİ: GRAND THEFT AUTO ONLINE ÖRNEĞİ |
CEREN BİLGİCİ |
YAPAY ZEKÂ VE ALGORİTMİK KÜLTÜR BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA DENEYİMİNİN GELECEĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME |
ÇAĞLA YILMAZ |
KÜLTÜR DÜNYASI DERGİSİ VE YENİ CUMHURİYETİN KÜLTÜR SANAT ALGISI |
DUYGU KALAOĞLU |
SİBER KÜLTÜRDE SOSYAL İLİŞKİLER ÇERÇEVESİNDE KADIN-ERKEK İLİŞKİLERİ ÜZERİNE LİVU UYGULAMASINDA BİR ARAŞTIRMA |
MEHMET ENES SAĞAR, SÜLEYMAN SAĞAR |
BİR GRUP ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİNİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI DURUMLARININ İNCELENMESİ |
ÖZGÜR YILMAZKOL |
ENGELLİ KARAKTERLERİN TEMSİLİNDE FİLMLERİN ENFORMATİK ROLÜ: CODA FİLMİ ÖRNEĞİ |
EBRAR VARLI DOĞAN |
NOSTALJİ UNSURUNUN KAMU SPOTUNDA KULLANIMI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR İNCELEME: KOCAELİ BELEDİYESİ COVİD-19 KAMU SPOTLARI ÖRNEĞİ |
FIRAT ATA |
LİBERAL VE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR ÇERÇEVESİNDE YENİ MEDYAYA YÖNELİK KURAMSAL DEĞERLENDİRMELER |
HÜLYA ARSLANER HAMARAT, İLKNUR GÜRSES KÖSE |
TÜRK TELEVİZYON KANALLARINDA YAŞLILIK VE YAŞ AYRIMCILIĞI TEMSİLLERİNE YÖNELİK NİTEL BİR ANALİZ |
İPEK KAYA |
REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR |
İSMAİL ERGÜN, SEZER AKSOY |
PARİS İKLİM ANLAŞMASINA İLİŞKİN İNTERNETE YANSIYAN ULUSAL HABERLERİN İÇERİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
KIYMET KAYA |
İRAN SİNEMA FİLMİ AFİŞLERİNDE KADIN TEMSİLLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET BAĞLAMINDA GÖSTERGE BİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ |
LALE BARÇIN AKA |
SOSYAL MEDYA VE YALNIZLIK ÜZERİNE BİR ALANYAZIN İNCELEMESİ |
MEHMET ANIL ÜNAL, HÜLYA TEKBIYIK |
SOSYAL MEDYADA VEGAN KİMLİK İNŞASI: INSTAGRAM ÖRNEĞİ |
MEHMET CAN TOKMAK |
MEDYADA TEKELLEŞME: “SUCCESSION” DİZİSİ İNCELEMESİ |
MELİKE ZEYNEP KORKMAZ |
ZİHİNSEL SAĞLIK UYGULAMALARININ İKNA TEKNOLOJİLERİ BAĞLAMINDA BİR DEĞERLENDİRMESİ: MEDİTOPİA ÖRNEĞİ |
MENDERES AKDAĞ, SERHAT YETİMOVA |
YAZILI KÜLTÜRDEN GÖRSEL KÜLTÜRE GEÇİŞ SÜRECİNDE REŞAT NURİ GÜNTEKİN ROMANLARININ SİNEMATİK AÇIDAN ANALİZİ |
MERT ÇAĞIL TÜRKAY |
POSTMODERN FOTOĞRAFTA BEDEN, CİNSİYET VE MEDYA İLİŞKİSİ |
MERVE ÇELİK VAROL |
ÇAĞDAŞ BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ OLARAK EVCİL HAYVAN EKONOMİSİ |
MİNE YENİÇERİ ALEMDAR, NAHİT ERDEM KÖKER, MİRAY BEŞBUDAK |
DİJİTAL BÖLÜNME KURAMI DOĞRULTUSUNDA ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL EŞİTSİZLİK ALANLARININ VE DENEYİMLERİNİN BELİRLENMESİ: EGE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ |
MUSTAFA GÖKMEN |
KÜLTÜREL BELLEĞİN KORUNMASINDA DERGİ YAYINCILIĞININ YERİ VE ÖNEMİ, NECİP FAZIL’IN AĞAÇ DERGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME |
NESRİN KULA, ÜMİT DEMİR |
SİNEMADA ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARIN TEMSİLİ |
NİLÜFER PEMBECİOĞLU |
PANDECT LAW IN MEDIA CULTURE: SNOWPIERCER |
ONUR KARAHAN |
UYARLAMA DİZİLERE YEREL DOKUNUŞ: KÜYERELLEŞME BAĞLAMINDA HOUSE MD (2004) VE HEKİMOĞLU (2019) DİZİLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÇOKLU SÖYLEM ANALİZİ |
ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN |
DİJİTAL REKLAM PRATİKLERİNDE SESLİ KÜLTÜRÜN YERİ: PODCAST REKLAMCILIĞI ÜZERİNE BİR İNCELEME |
SÜLEYMAN KARAÇOR, BEKİR BULUT |
DİJİTALLEŞME İLE BİRLİKTE HAYATIMIZA GİREN KAVRAMLAR: NOMOFOBİ, NETLESSFOBİ, FOMO VE JOMO |
SEDEF KENDİR KURTTEKİN |
ALIMLAMA ESTETİĞİ VE BİLDİRİŞİM MODELİ BAĞLAMLARINDA MEDYA VE DİL İLİŞKİSİ |
SENEM AKKAYA GÜNGÖR, SEVİL BAL |
MÜKEMMELLİK TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE SOSYAL SORUMLULUK LİSANS DERS DENEYİMİNİN MESLEKİ UYGULAMALARA YANSIMALARI |
SERDAR KARAKAYA |
YENİ MEDYA ÖRNEĞİ OLARAK TÜRKİYE’DE DİJİTAL PLATFORMLAR VE İZLEYİCİNİN FİLM İZLEME TERCİHLERİ |
SERHAT YETİMOVA, MENDERES AKDAĞ |
KHAN ACADEMY TÜRKÇE’DE YER ALAN DÜNYA TARİHİ ALANINDAKİ MULTİMEDYA İÇERİKLERE İLİŞKİN BİR İÇERİK ANALİZİ |
SERRA ORKAN |
KÜLTÜR VE TOPLUMU SİNEMA İLE OKUMAK: “THE HEDGEHOG” FİLMİ ÖRNEĞİ |
ŞENAY TÜFEKCİ |
MÜZE VE DİJİTAL MEDYA İLİŞKİSİNDE GÖRSEL TASARIMIN TAMAMLAYICI ROLÜ |
TOLGA GÜROCAK |
QUEER MÜCADELE ALANI OLARAK VİDEO AKTİVİZM |
TOPÇUGÜL NARMAMATOVA |
POPÜLER KÜLTÜRÜN ANLATTIKLARI: K-POP’UN KIRGIZİSTAN'DA YANSIMALARI ÜZERİNE BİR İNCELEME |
KAMAL SALİMOV |
DİJİTAL DİPLOMASİ FAALİYETİ OLARAK AZERBAYCAN BÜYÜKELÇİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI: II. KARABAĞ SAVAŞI ÖRNEĞİ |
BİLGEHAN ALTUNTAŞ |
İZMİR ALT KÜLTÜR GRUPLARI ÜZERİNE ETNOGRAFİK BİR ARAŞTIRMA: RAP MÜZİK ALT KÜLTÜRÜ ÜZERİNE BİR ANALİZ |
EVREN DOĞAN |
TORBEN, ALEX’E KARŞI: HABERCİLİKTE ETİK İLKELER VE MAGAZİNLEŞME |
ADNAN ÖZKAN |
GRAFİK TASARIM BAĞLAMINDA YENİ MEDYA TEKNOLOJİLERİ İLE KÜLTÜR AKTARIMI |
KATILIMCI |
BAŞLIK |
E. AHSEN DEMİRCİOĞLU |
YENİ MEDYA KÜLTÜRÜNDE GAZETE İŞLETMELERİNİN DEĞİŞEN GELİR MODELLERİ |
ALİ ASKER BAL |
MEDYADA SANATI PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE BİR MÜZAYEDE DENEYİMİ |
ALİ OKAN FERİK |
DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE MEDYADA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK: TEKNOLOJİ YÖNETİMİ PERSPEKTİFİNDEN BİR ARAŞTIRMA |
ARZU YAVUZ |
AMERİKAN RÜYASI TRAJEDİSİNİN DARREN ARONOFSKY FİLMLERİNDE TEMSİLİ: Pİ (1998), BİR RÜYA İÇİN AĞIT (2000), SİYAH KUĞU (2010) FİLMLERİ |
ARZU YAVUZ, DAN-ION NANOVEANU |
KOMÜNİST DÖNEM ROMANYA KÜLTÜRÜ VE MEDYASINDA KİTLELERİN, BİR MEDYA ARACI OLAN SESLE MANİPÜLASYONU |
ARZU YAVUZ, SAMANTHA ISABELLE STEINHAUER |
ALMAN MEDYASINDA TÜRK STEREOTİPLERİ: DEUTSCHTÜRKEN / ALMANCI KİMLİĞİ SORUNSALI ÜZERİNE BİR ANALİZ |
ASLI ŞAHİNKAYA ERMİŞ |
BEDEN OLUMLAMA HAREKETİNİN TELEVİZYONDAKİ MODA PROGRAMLARINDAKİ DÖNÜŞÜMÜ: DOYA DOYA MODA PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ |
AYSEL TAPAN |
REKLAMLARDA MEMLEKET SEVGİSİ VE VATANSEVERLİK |
BAHAR SOĞUKKUYU |
BELGESEL FİLM POSTERLERİNDE KOLEKTİF BİLİNCİN TEMSİLİ: "WOMAN" FİLMİ POSTERİ ÖRNEĞİ |
MEHMET SEZAİ TÜRK, BANU ERDOĞAN ÇAKAR |
KARİKATÜRLER ÜZERİNDEN BİR GÜNDEM OKUMASI; NİSAN DEVRİMİ’NDEN GERİYE KALANLAR |
BARAN BARIŞ |
KADIN ÖZGÜRLEŞMESİNİN MEDYADA TEMSİLİ: ALEVLERİN ARDINDAN VE ALEV ALEV DİZİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI İNCELEMESİ |
BEGÜM MUTLU |
THEODOR W. ADORNO PERSPEKTİFİNDEN TELEVİZYON DİZİLERİNDE MÜZİK KULLANIMI: ÇUKUR DİZİSİ ÖRNEĞİ |
BİLAL SÜSLÜ |
İLİŞTİRİLMİŞ GAZETECİLİK PRATİĞİNE ‘TRAGEDYA’ PERSPEKTİFİNDEN BAKMAK |
BURÇE AKCAN, MUSTAFA MERDİN |
KENDİ BAŞINA BİR EVREN, OYUN İÇİ REKLAM ÜRETİMİNDE CYBERPUNK ETKİSİ: CYBERPUNK 2077 OYUN İÇİ REKLAM ANALİZİ |
BURCU TAŞKIN |
GÖSTERGELERARASI ÇEVİRİ OLARAK UYARLAMA: THE SANDMAN ÖRNEĞİ |
BURÇE AKCAN |
TEDBİR VE NORMALLEŞME DÖNEMLERİNDE KITLIK STRATEJİSİ: E-TURİZM ACENTELERİNDEKİ GERÇEK ZAMANLI İSTATİSTİKLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI |
CAN ÇOBANOĞLU |
PANDEMİ SÜRECİNDE YENİ MEDYA ARAÇLARINDAN DİJİTAL OYUN PLATFORMLARININ OYUN İÇİ GÜNCELLEME VE ETKİNLİKLERİN KÜRESEL OLARAK DUYURULMASINDAKİ ÖNEMİ: GRAND THEFT AUTO ONLINE ÖRNEĞİ |
CEREN BİLGİCİ |
YAPAY ZEKÂ VE ALGORİTMİK KÜLTÜR BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA DENEYİMİNİN GELECEĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME |
ÇAĞLA YILMAZ |
KÜLTÜR DÜNYASI DERGİSİ VE YENİ CUMHURİYETİN KÜLTÜR SANAT ALGISI |
DUYGU KALAOĞLU |
SİBER KÜLTÜRDE SOSYAL İLİŞKİLER ÇERÇEVESİNDE KADIN-ERKEK İLİŞKİLERİ ÜZERİNE LİVU UYGULAMASINDA BİR ARAŞTIRMA |
MEHMET ENES SAĞAR, SÜLEYMAN SAĞAR |
BİR GRUP ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİNİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI DURUMLARININ İNCELENMESİ |
ÖZGÜR YILMAZKOL |
ENGELLİ KARAKTERLERİN TEMSİLİNDE FİLMLERİN ENFORMATİK ROLÜ: CODA FİLMİ ÖRNEĞİ |
EBRAR VARLI DOĞAN |
NOSTALJİ UNSURUNUN KAMU SPOTUNDA KULLANIMI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR İNCELEME: KOCAELİ BELEDİYESİ COVİD-19 KAMU SPOTLARI ÖRNEĞİ |
FIRAT ATA |
LİBERAL VE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR ÇERÇEVESİNDE YENİ MEDYAYA YÖNELİK KURAMSAL DEĞERLENDİRMELER |
HÜLYA ARSLANER HAMARAT, İLKNUR GÜRSES KÖSE |
TÜRK TELEVİZYON KANALLARINDA YAŞLILIK VE YAŞ AYRIMCILIĞI TEMSİLLERİNE YÖNELİK NİTEL BİR ANALİZ |
İPEK KAYA |
REKLAMCILIK SEKTÖRÜNDE BÜYÜK VERİNİN ÖNEMİ VE ETİK SORUNLAR |
İSMAİL ERGÜN, SEZER AKSOY |
PARİS İKLİM ANLAŞMASINA İLİŞKİN İNTERNETE YANSIYAN ULUSAL HABERLERİN İÇERİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
KIYMET KAYA |
İRAN SİNEMA FİLMİ AFİŞLERİNDE KADIN TEMSİLLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET BAĞLAMINDA GÖSTERGE BİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ |
LALE BARÇIN AKA |
SOSYAL MEDYA VE YALNIZLIK ÜZERİNE BİR ALANYAZIN İNCELEMESİ |
MEHMET ANIL ÜNAL, HÜLYA TEKBIYIK |
SOSYAL MEDYADA VEGAN KİMLİK İNŞASI: INSTAGRAM ÖRNEĞİ |
MEHMET CAN TOKMAK |
MEDYADA TEKELLEŞME: “SUCCESSION” DİZİSİ İNCELEMESİ |
MELİKE ZEYNEP KORKMAZ |
ZİHİNSEL SAĞLIK UYGULAMALARININ İKNA TEKNOLOJİLERİ BAĞLAMINDA BİR DEĞERLENDİRMESİ: MEDİTOPİA ÖRNEĞİ |
MENDERES AKDAĞ, SERHAT YETİMOVA |
YAZILI KÜLTÜRDEN GÖRSEL KÜLTÜRE GEÇİŞ SÜRECİNDE REŞAT NURİ GÜNTEKİN ROMANLARININ SİNEMATİK AÇIDAN ANALİZİ |
MERT ÇAĞIL TÜRKAY |
POSTMODERN FOTOĞRAFTA BEDEN, CİNSİYET VE MEDYA İLİŞKİSİ |
MERVE ÇELİK VAROL |
ÇAĞDAŞ BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ OLARAK EVCİL HAYVAN EKONOMİSİ |
MİNE YENİÇERİ ALEMDAR, NAHİT ERDEM KÖKER, MİRAY BEŞBUDAK |
DİJİTAL BÖLÜNME KURAMI DOĞRULTUSUNDA ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DİJİTAL EŞİTSİZLİK ALANLARININ VE DENEYİMLERİNİN BELİRLENMESİ: EGE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ |
MUSTAFA GÖKMEN |
KÜLTÜREL BELLEĞİN KORUNMASINDA DERGİ YAYINCILIĞININ YERİ VE ÖNEMİ, NECİP FAZIL’IN AĞAÇ DERGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME |
NESRİN KULA, ÜMİT DEMİR |
SİNEMADA ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARIN TEMSİLİ |
NİLÜFER PEMBECİOĞLU |
PANDECT LAW IN MEDIA CULTURE: SNOWPIERCER |
ONUR KARAHAN |
UYARLAMA DİZİLERE YEREL DOKUNUŞ: KÜYERELLEŞME BAĞLAMINDA HOUSE MD (2004) VE HEKİMOĞLU (2019) DİZİLERİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÇOKLU SÖYLEM ANALİZİ |
ÖZGE ÖZKÖK ŞİŞMAN |
DİJİTAL REKLAM PRATİKLERİNDE SESLİ KÜLTÜRÜN YERİ: PODCAST REKLAMCILIĞI ÜZERİNE BİR İNCELEME |
SÜLEYMAN KARAÇOR, BEKİR BULUT |
DİJİTALLEŞME İLE BİRLİKTE HAYATIMIZA GİREN KAVRAMLAR: NOMOFOBİ, NETLESSFOBİ, FOMO VE JOMO |
SEDEF KENDİR KURTTEKİN |
ALIMLAMA ESTETİĞİ VE BİLDİRİŞİM MODELİ BAĞLAMLARINDA MEDYA VE DİL İLİŞKİSİ |
SENEM AKKAYA GÜNGÖR, SEVİL BAL |
MÜKEMMELLİK TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE SOSYAL SORUMLULUK LİSANS DERS DENEYİMİNİN MESLEKİ UYGULAMALARA YANSIMALARI |
SERDAR KARAKAYA |
YENİ MEDYA ÖRNEĞİ OLARAK TÜRKİYE’DE DİJİTAL PLATFORMLAR VE İZLEYİCİNİN FİLM İZLEME TERCİHLERİ |
SERHAT YETİMOVA, MENDERES AKDAĞ |
KHAN ACADEMY TÜRKÇE’DE YER ALAN DÜNYA TARİHİ ALANINDAKİ MULTİMEDYA İÇERİKLERE İLİŞKİN BİR İÇERİK ANALİZİ |
SERRA ORKAN |
KÜLTÜR VE TOPLUMU SİNEMA İLE OKUMAK: “THE HEDGEHOG” FİLMİ ÖRNEĞİ |
ŞENAY TÜFEKCİ |
MÜZE VE DİJİTAL MEDYA İLİŞKİSİNDE GÖRSEL TASARIMIN TAMAMLAYICI ROLÜ |
TOLGA GÜROCAK |
QUEER MÜCADELE ALANI OLARAK VİDEO AKTİVİZM |
TOPÇUGÜL NARMAMATOVA |
POPÜLER KÜLTÜRÜN ANLATTIKLARI: K-POP’UN KIRGIZİSTAN'DA YANSIMALARI ÜZERİNE BİR İNCELEME |
KAMAL SALİMOV |
DİJİTAL DİPLOMASİ FAALİYETİ OLARAK AZERBAYCAN BÜYÜKELÇİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI: II. KARABAĞ SAVAŞI ÖRNEĞİ |
BİLGEHAN ALTUNTAŞ |
İZMİR ALT KÜLTÜR GRUPLARI ÜZERİNE ETNOGRAFİK BİR ARAŞTIRMA: RAP MÜZİK ALT KÜLTÜRÜ ÜZERİNE BİR ANALİZ |
EVREN DOĞAN |
TORBEN, ALEX’E KARŞI: HABERCİLİKTE ETİK İLKELER VE MAGAZİNLEŞME |
ADNAN ÖZKAN |
GRAFİK TASARIM BAĞLAMINDA YENİ MEDYA TEKNOLOJİLERİ İLE KÜLTÜR AKTARIMI |